poniedziałek, 13 czerwca 2016

Nabieranie doświadczenia

Twoje pierwsze dziesięć tysięcy zdjęć będzie najgorsze. Henri Cartier-Bresson

Spokojnie, jeśli dopiero co zaczynasz fotografie i jeszcze na Twoim aparacie nie wybiła ta pięciocyfrowa liczba nie martw się wszystko przed Tobą ! 
 
W cytacie chodzi przede wszystkim o  DOŚWIADCZENIE im więcej zdjęć zrobiła osoba tym lepsze będą następne fotografie . Moja migawka przekroczyła trzy razy tyle, ja oglądając zdjęcia, które robiłam trzy, dwa lata temu a te teraźniejsze widzę sporą różnice.                    Dbam o jakość, ostrość, staram się o ciekawą kompozycje, dbam też o obróbkę fotografii ale nadal jestem amatorem, który dużo czyta dzięki czemu poszerza swoją wiedze a potem  zamienia to w praktykę.

Zapraszam -> www.instagram.com/fotoomarta

Oto zdjęcie wykonane dwa lata temu :

 A tutaj znowu niedawno przed moim obiektywem znalazły się żółte tulipany, widać różnice ? :)




4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, doświadczenie pozwala na ulepszanie tego, co robimy i zbliżanie się do perfekcji, hehe :)

    OdpowiedzUsuń