niedziela, 20 marca 2016

Witaj wiosno

 Witaj wiosno tak długo na Ciebie czekałam, aż w końcu się doczekałam chociaż jeszcze nie jest tak ciepło jak na wiosnę przystało ale już będzie coraz cieplej. Słoneczko niedługo będzie codziennie grzało i  przesyłało mnóstwo pozytywnej energii : ) Dzień jest coraz dłuższy dzięki czemu mogę więcej czasu poświęcić na fotografie, w której światło odgrywa jedną z ważniejszych ról. W zimę jest mniej zdjęć ponieważ trudno o dobre światło,niestety szybko robi się ciemno.
 A tu parę zdjęć żonkili, uwielbiam zdjęcia roślin ciągle myślę jak można inaczej je sfotografować, pokazać na zdjęciu. Parę dni temu dodałam funkcje obserwatorów więc od tej pory można zacząć mnie obserwować i być na bieżąco z nowymi postami, zdjęciami.
 A jeszcze mój mały sukces już przeszło 600 wyświetleń na blogu : )










12 komentarzy:

  1. Super uchwyciłaś wiosnę :) Mieszkam w Anglii i tu również wyszło więcej słońca, ale nadal się chowa gdzies ;) Już nie mogę doczekać się tej prawdziwej wiosny i lata!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie już coraz bliżej Również pozdrawiam : )

      Usuń
  2. Spróbuj zrobić zdjęcia "ze światłem" a nie "pod światło". Wtedy obiekt na zdjęciu będzie lepiej oświetlony:)
    artcharlotte.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zdjęcia , masz talent! Oby tak dalej :*
    http://reginabogucka.blogspot.com/ a ja serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia kwiatów. Ja na razie robiłam tylko takich rosnących w ogródku i nie zawsze tło jest takie jak powinno być. A tu taki ładny bokeh uzyskałaś.:)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyświetleń!
    Piękne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są!
    byanezja.blogspot.ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne foty :)

    Zapraszamy do siebie :)
    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń