sobota, 27 lutego 2016

Przemyślenia

Ostatnio usłyszałam bardzo ważne zdanie " Nie dasz rady się wybić, ktoś musiałby Cie wypromować " Nie, nie jest to osoba, która prowadzi bloga, ale jest to osoba, która  obserwuje to co się dzieje teraz w internecie i myślę, ze jest w tym dużo prawdy. Ja nie chce się wypromować ja tylko chce, żeby parę osób odwiedzało bloga oglądali nowe zdjęcia. Miło by było, żeby zostawili tez po sobie jakiś komentarz.Ja po prostu  robię to co UWIELBIAM przy okazji pokazując to innym , zdjęcia są dla mnie bardzo ważne, są pamiątką, mogę dzięki nim przekazać swoje odczucia i emocje. Jestem tylko AMATOREM, któremu raz wyjdzie lepiej zdjęcie raz gorzej, który się UCZY. Na blogu umieszczam zdjęcia chociaż nie robię ich jakoś profesjonalnie ale mam nadzieje, ze dzięki ćwiczeniom będę mogła widzieć postępy.
Dzisiaj tylko 3 zdjęcia. Pierwsze z Wrocławia, gdzie byłam ostatnio i łabędzie znad morza : )






1 komentarz:

  1. Ladne zdjecia, zajrzyj do mnie
    www.fashionfromtheabyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń