wtorek, 28 lipca 2015

Pierwsze koty za płoty



Witam wszystkich  chciałabym  dzielić się z wami moimi pracami fotograficznymi. Fotografia to moja największa pasja to ona sprawia mi ogromną radość, zwłaszcza gdy przeglądając foldery widzę zdjęcia, z których jestem dumna. Oczywiście jestem dopiero początkującą osobą  ale pragnę nabyć coraz to nowych umiejętności oraz doświadczenia. O założeniu bloga myślałam dość długo, nigdy nie byłam pewna czy to właściwa decyzja, czy kogoś zainteresują moje zdjęcia na tyle by odwiedzał co jakiś czas mojego bloga. Jednak postanowiłam spróbować.
Krótko o mnie jestem Marta mam 18 lat fotografią interesuje się od 4 lat.  


 Wszystko zaczeło się od tego zdjęcia :




Początkowe dobre zdjęcia:












To by było na tyle niedługo coś konkretniejszego dodam.
Pozdrawiam Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz